Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yerli Otomobilin Banttan İneceği İlk Tarihi Açıkladı
Yerli otomobil projesiyle ilgili açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk otomobilin banttan ineceği tarihle ilgili genel bir açıklamada bulundu. Yapılan açıklamalara göre üretilen ilk yerli otomobiller, 2022'nin sonunda banttan inecekler.