Sanayide Kullanılan Doğalgaza Zam Geldi: Vatandaş Bundan Nasıl Etkilenecek?

BOTAŞ, sanayi kuruluşları ile elektrik üretimi yapan santrallerde kullanılan doğalgaza yüzde 20 zam yapıldığını duyurdu. Kurum, kasım ayında da her iki sektör için yüzde 40'ın üzerinde zam kararı almıştı. Yapılan zamlar, üretim maliyetini etkileyeceğinden vatandaşları da ilgilendiriyor.