ugurreker

Bazı Aşıları Her Yıl Olmamız Gerekirken Bazılarını Neden Bir Kere Olmamız Yetiyor?

Çocukken olduğumuz çoğu aşı, fazladan takviyeye ihtiyaç duymadan bizleri ömür boyu koruyor. Ancak başta grip aşısı olmak üzere, en az iki kez olduğumuz Covid-19 gibi bazı aşıları daha fazla olmak zorundayız. Peki neden?


ugurreker

About ugurreker -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.